ارجوكم عند مغادرة الصفحة استغفروا الله وادعوا الى بظهر الغيب
يسعدنى تشريفكم لمدونتى البسيطة وبصمتك لن تضرك لكنها تضيف الى

الخميس، 31 مايو، 2012

قررت المقاطعة

نعم قررت مقاطعة اعادة الانتخابات يمكن تقولوا انها سلبية بس انا لن اقدر ان  اعمل غير كده بالنسبة الى الاثنين مثل بعض مجرد مسميات تتغير فقط لم اختار احدهما فى البداية فكيف ساختار احدهما فى النهاية زوجى يعارضنى ويقول لازم اختار احد وانا لا اقتنع باى احد منهما وان جاء احدهما فهذه الديمقراطية بعيدا عما يحدث على النت من فتنة ونار من الطرفين بجد كنت اتمنى ان نرتقى اكثر ونطبق الديمقراطية  وليس ما نفعله الان ولكن ماذا نفعل دائما التجربة الاولى اخطاؤها اكثر علينا ان نحترم بعض اكثر ونعلم اننا كلنا مصريين 

هناك 6 تعليقات:

  1. صباح الغاردينيا
    يارايحين على مصر مين يبعت سلامي في كلمتين ياهل الله مشتاق لناسها الطيبين "
    ؛؛
    ؛
    اللهم إنا أستودعتك مصر وآمنها وآمانها فـ أحفظها بحفظك أنت خير الحافظين "
    ؛؛
    ؛
    لروحك عبق الغاردينيا
    كانت هنا
    reemaas

    ردحذف
    الردود
    1. يسعد صباحك حبيبتى وتحياتى اليك

      حذف
  2. اللهم إنا أستودعتك مصر وآمنها وآمانها فـ أحفظها بحفظك أنت خير الحافظين "

    ردحذف
  3. شكرا حبيبتى اللهم احفظ اوطاننا العربية كلها واشرق عليها شمس الحرية والكرامة

    ردحذف
  4. همسه محبه
    انا برده هعمل كده ﻻني ما استحملش اسلم صوتي ﻻ لفلول وﻻ ﻻخوان ربنا هيحاسبني
    يبقي هو ال يختار بقي انما انا مش قد اﻻختيار ده

    ردحذف
    الردود
    1. والله يا وصف الكل بيلومنى بس مش قادرة اعمل غير كده ربنا يوفق بلادنا للافضل

      حذف